Tips på utklädnad till Halloween: Medusa!

Publicerat: 2010-11-02 kl. 19:01:35
I år blev jag bjuden på en lite större Halloweenfest.. och som den fest- och kalasälskare jag är så kunde jag ju inte med mig att klä ut mig till en häxa eller köpa en färdig kostym.

I år bestämde jag mig istället för att klä ut mig till Medusa (ormkvinnan) och sy min egen maskeradkostym. Jag använde en av mammas gamla klänningar och köpte sedan till lite olika tyger som jag sydde på klänningen. Dessutom köpte jag ett vanligt diadem som jag sedan gjorde låtsasormar på med olika rep, guldband och nagellack..

Såhär blev tillslut min utklädnad och sminkning:

Jag som Medusa på en halloweenfest

Kommentarer

Kommentera här..:

Namn/alias:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras absolut inte)

URL/Bloggadress:

Din egna kommentar:

Trackback