Söta berlocker

Publicerat: 2009-03-12 kl. 22:05:43
Allt handlar om att visa sin personlighet, vem man är, just nu.. Därför finns det inget i smyckesväg som är hetare än berlocker.. På så vis kan man göra sina smycken personliga samtidigt som de kan bli supersnyggt!

Här är perfekt presenttips för tjejen mellan 15-25 (äschh.. mode har ingen åldersgräns)
De kommer alla från www.milajki.com


Söt cupcake för 199:-     2,5 cm i diameter


Världsgullig kopp för 199:-   3 cm i diameter


Min favorit som föreställer ett rosa, tuggat tuggummi! 199:- på en diameter av 3 cm


En kärlekssöt cupcake för 199:- med diamtern 3 cm

Kommentarer
» wilma

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 300! Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare!

2009-03-15 | 21:17:02
» Estefany

söta grejje:), fast "tuggumit" ser ju ut som en konstig hjärna:P.kram

2009-03-17 | 10:27:55
URL: http://mystuff.blogg.se/
» Sassy

Gud, vad söta! Jag vill verkligen ha ett berlockarmband!



Ja, så länge hemlöshet finns behövs vi:)

2009-03-17 | 16:18:52
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera här..:

Namn/alias:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras absolut inte)

URL/Bloggadress:

Din egna kommentar:

Trackback