Välkommen till min nya blogg!

Publicerat: 2009-01-03 kl. 13:58:13
Hej och välkomna alla kalassugna där ute!

I min nya blogg ska jag ge alla tips och ideér jag har runt kalas och fester.
Allt från inbjudningar, lekar och dekorer till godispåsar, teman och dukning.
Jag kommer att ge tips för alla åldrar men inriktar mig främst på barnkalas.
Vill du ha nya idéer om lekar och annat för vuxenfester har jag en hel del på lager.

Om du vill att era gäster ska känna det där lilla extra efter era tillställningar är detta den perfekta sidan för er.

Om ni har några frågor eller kanske vill bidra med ideér får ni hemskt gärna lägga in en kommentar!


*Kalasfixaren*
 

Kommentarer

Kommentera här..:

Namn/alias:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras absolut inte)

URL/Bloggadress:

Din egna kommentar:

Trackback