En enkel bal på slottet!

Publicerat: 2009-01-07 kl. 23:59:33
Är du bjuden på temafest? Kanske är du en fattig student som inte vet hur din ekonomi ska gå runt för att du ska ha råd med en riktigt fräck klädsel? Eller en aning fantasilös förälder som lägger mycket tid på barnen men lite för lite tid och energi på dig själv?
LUGN!
Skicka en kommentar till mig och berätta om ditt "problem" så ska jag hjälpa dig efter bästa förmåga!
Man kan nämligen i princip ALLTID göra något nytt av något gammalt och skapa den coolaste utstyrseln på festen!



På bilderna nedan ser ni hur jag enkelt gjorde en söt prinsess/fe look av en gammal klänning som jag la upp. Jag lånade ett par gamla skor som säkert var poppis på 80-talet (och som man lätt kan hitta på loppis).
Örhängena köpte jag i en billig bijouteributik och kronan samt staven köpte jag i en leksaksaffär.








Fler tips på kostymer kommer inom kort!

Kommentarer

Kommentera här..:

Namn/alias:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras absolut inte)

URL/Bloggadress:

Din egna kommentar:

Trackback