Panik inför Halloween?

Publicerat: 2011-09-18 kl. 23:35:28
Halloween närmar sig och det är säkert många av er som är bjudna på fest eller som har barn som är bjudna på kalas. Kanske har ni tappat fantasin och vet inte alls vad ni eller era barn ska klä ut er till? Lugnt, jag har mängder av idéer. De kommande veckorna ska jag visa idéer som är superenkla att fixa själv men även lite mer avancerade grejer. Om det är någon av er som vill ha personlig hjälp är det bara att skirva en kommentar så ska jag försöka att hjälpa er att komma på en bra kostym inför Halloween!


Kommentarer
» Anonym

När kommer dessa idéer då? I need them!!

2011-10-15 | 17:43:00
» Anna

vilka roliga ideer! :D definitivt några jag kommer använda!



Jag är i stort behov av förslag av utklädnad! Jag vill ha en riktigt läskig utklädnad, något som folk inte kan känna igen mig på.



Kan du maila till mig förslag så kan ja skicka bild på hur jag såg ut förra året. :) Väldigt tacksam för hjälp! Har inte allt för många läsare men länkar gärna ! :)

2011-10-15 | 21:54:25
URL: http://svampis.blogg.se/
» Josefine

jag är i akut behov av rätt så enkla utklädnader som man kanske hittar från egen garderob. Hoppas du hittar på något roligt/kusligt etc. Skulle vara myyycket tacksam :)

2011-10-27 | 20:15:30
URL: http://joosefine.devote.se

Kommentera här..:

Namn/alias:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras absolut inte)

URL/Bloggadress:

Din egna kommentar:

Trackback