Halloweenfest med tema "tecknat- nu och då"

Publicerat: 2011-09-08 kl. 09:25:11
Vad roligt! Jag älskar Halloweenfester! I år är vi återigen bjudna på en stor sådan fest i Kalmar. Jag har sett att inbjudningslistan är riktigt lång, samtidigt vet jag att vissa personer tackar nej för de inte känner sig bekväma med att klä ut sig. Men, R och jag ska gå! Han ska vara Aladdin och jag ska vara prinsessan Jasmine. Detta innebär att vi både håller på och försöker gå ner i vikt och träna så vi kan visa upp snygga och tajta magar.

Ungefär sådär skulle jag vilja se ut utan att köpa en helt ny, färdigsydd Jasminedress. Jag gillar att leta själv och fixa en del av dräkten själv. Har t.ex hittat ett par byxor som jag ska köpa:

 

 

Byxa, Harem.   Fri storlek, Exotiska

Dessa kan väl fungera bra trots att de inte är helt turkosa. Dessutom tycker jag att dem är snygga och jag kan använda dem när jag ska till Gambia i vinter. Till dessa byxor har jag tänkt att sy en topp och även fixa en snygg tiara, precis som Jasmine har.

 

Till R har jag hittat ett par vita hemsbyxor som jag har beställt. En liten hatt har jag redan till honom men en liten lila väst skulle vara bra om jag kunde välja. Vi ska dessutom färga våra hår i svart tillfälligt..man måste ju gå all in!


Kommentarer
» ida

vart hittade du byxorna? en kompis till mig ska också klä ut sig till jasmine men hittar inga byxor. Tack på förhand!

2011-10-25 | 19:01:20

Kommentera här..:

Namn/alias:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras absolut inte)

URL/Bloggadress:

Din egna kommentar:

Trackback