Gjort min egen Jasminedräkt

Publicerat: 2011-12-18 kl. 00:09:40
I höstas skulle vi gått på Halloweenfest. Tyvärr blev den inställd och jag fick aldrig chansen att klä mig till Jasmine som jag hade tänkt. Dock hade jag nästan sytt klar min dräkt och jag tog en bild (även om jag inte hade stylat mig som Jasmine) med hur kläderna såg ut.

Bilden är tagen lite snabbt med min mobiltelefon och jag trodde naturligtvis att jag skulle få chansen att kunna ta bättre bilder inför festen. Men, den blev som sagt inte av. Får använda dräkten en annan gång.

Kort kan jag berätta att jag köpte en lång, turkos kjol som jag klippte isär och sydde som ett par byxor. Därefter sydde jag på skimrande tyg och guldskärp. Toppen består av en behå som jag har klätt med elastiskt, turkost tyg med lite detaljer på.

Kommentarer

Kommentera här..:

Namn/alias:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras absolut inte)

URL/Bloggadress:

Din egna kommentar:

Trackback