Vem är kalascoachen??

Publicerat: 2009-02-18 kl. 12:27:33
Varmt välkomna kära läsare!
Har börjat få en massa läsare på min kalasblogg nu.. WIIIEEE.. kul :)
Jag förstår att alla inlägg inte intresserar alla. Det är väl det som är själva grejen. Ibland kommer tips som passar dig utmärkt och nästa gång något som inte känns intressant eller givande..

Jag har fått frågan vem det är som döljer sig bakom bloggen och tänkte presentera mig kort.
Jag heter Victoria von Uckermann och fyller snart 21 år (maj!!)
Kommer från sommarstaden Halmstad där jag har levt hela mitt liv förutom under 1 år då jag studera i Linköping.
I julas kom jag hem från en långresa i Mexico där jag stannade i 4 månader. Meningen var att jag skulle ha stannat längre men av olika anledningar kom jag tillbaka i Halmstad.

Just nu sitter jag mellan två jobb (arbetslös) och student på halvtid. Mina riktiga studier kommer inte igång förän till hösten. Därför har jag ganska mycket tid över att spendera på min blogg, träning och lillasyster Daniella på snart 1 år.
Jag älskar att planera och är väldigt kreativ av mig. Mina egna fester kan jag planera in i minsta detalj flera månader i förväg.. sån är jag. Jag hjälper gärna till att planera mina vänners eller familjens fester också. Det är något i all den där stressen, pysslet och tänkandet som jag mår fantastiskt bra av!

På fritiden skriver jag, målar och spelar gitarr. Jag har sysslat med musik i många år där jag både skriver musik, sjunger och plinkar på guran. Att skriva låtar är något jag måste göra för att må bra.. och jag skriver många! Livet inspirerar till så mycket att det måste komma ut på något sätt!

Vill ni veta mer om mig eller andra saker är det bara att fråga. På återseende kära läsare :)

 

 

Kommentarer
» SveaJ

sv: Tack så mycket, Ja jag har designat den själv :)

2009-02-18 | 12:38:16
URL: http://sveaj.blogg.se/
» Mamma Melissa

Var ju en jättebra presentation! Nu "slängdes" man liksom rätt in:.)

2009-02-18 | 13:29:42
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
» SOMMAR (SKIT) UNGARNA

Vem skulle du välja? Kissie eller blondinbella? Om du måste välja! Svara på Dagens fråga i vår blogg! KRAMAR!

2009-02-18 | 15:53:27
URL: http://sommarungarna.blogg.se/
» Annie

TACK du underbara! Imorgon ska min 7åriga prinsessa ha prinsesskalas och jag hade alldeles glömt bort att planera lekar, men efter 5 min i din blogg är saken klar. Cyberkram till dig!

Mvh/ Annie

2009-10-23 | 17:21:55

Kommentera här..:

Namn/alias:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras absolut inte)

URL/Bloggadress:

Din egna kommentar:

Trackback