Hetaste paret..

Publicerat: 2009-02-18 kl. 18:10:23
Var inne på en amerikansk maskeradsida och kollade runt. Sidan heter www.halloweenfantasy.com och är verkligen en dröm för alla som gillar att klä ut sig.
USA måste vara absolut bäst på sånna här sidor och man kan spendera lång tid med att drömma om vilken kostym man ska köpa.

Var bara tvungen att lägga upp dessa klockrena par-kostymerna.
Hur bedårande är det inte med en bacon- och äggkostym eller uttag- och kontaktdräkt??

 

 

Jag gillar nog bäst bacon- och äggkostymen.. Vilken tycker du är snyggast??

Kommentarer
» Deniesé

hahah ja gillade elutaget! :P

2009-02-18 | 18:19:51
URL: http://liketolive.blogg.se/
» Jane

Hej Viccan! Har du en e-mail jag kan nå dig på? Jag skall ha en fest med 20-tals/gansterfest och pappa Stellan har sagt du är så säkert har en del bra tips att komma med.

Hälsningar Jane

2009-02-18 | 19:08:59
» Jane

Hej Viccan!



Har Du en e-mail adress jag kan nå dig på? Jag skall ha ett 30 års kalas med en väninna och vi skall ha ganster/20 tals tema..skulle behöva lite tips, pappa Stellan har tipsat mig om att du är duktig på kalas.

2009-02-18 | 19:13:56

Kommentera här..:

Namn/alias:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras absolut inte)

URL/Bloggadress:

Din egna kommentar:

Trackback