www.bonsaj.se en grymt kul frågesportssida!

Publicerat: 2010-11-02 kl. 18:22:46
Hej kära läsare, jag får be om ursäkt för mitt otroligt långa uppehåll.. men nu är jag tillbaka igen och ska verkligen lägga ner mer tid på bloggen igen :)

Tipset jag har för idag är en aktivitet som kan vara väldigt trevlig, både på vuxenfester eller barnkalas...det handlar om frågesport!

Frågesport är alltid lika populärt och bara man väljer rätt frågor så kan man ordna så att alla på festen känner att de kan något. www.bonsaj.se är en frågesportssida som helt enkelt har en massa olika frågesporter.. man kan både välja kategorier och olika ämnen.. man kian välja att göra frågorna enskilt eller att tävla mot varandra. Det är helt enkelt en riktigt rolig sida!

Dessutom kan man på www.bonsaj.se lägga in egna ämnen eller kategorier. Om man har skapat någon rolig frågesport själv på kalaset eller festen kan man på sidan dela med sig till andra. Själv har jag gjort ämnen som: kärlek, make up och turism :)

Checka läget så ska jag snart bjuda på mer partytips och andra härligheter

Kommentarer

Kommentera här..:

Namn/alias:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras absolut inte)

URL/Bloggadress:

Din egna kommentar:

Trackback