Smarriga Halloween..

Publicerat: 2009-01-14 kl. 00:07:33
Såhär långt ifrån Halloween  ska jag visa er lite läckra bilder från Halloweenfester som jag och mina vänner har haft de senaste åren. ..
En liten tisdagssurprise kan man säg:)


En ganska vacker men givetvis läskig bild på mig och en kompis för några år sedan. Jag var en modern/rockig vampyr



Att färga spagetti är superlätt. Häll bara ner några droppar kramellfärg.



Trevligt, läskigt och elegant.. perfekt mix!



Clowner är väl otroligt läskiga? Här själpte jag Mange att få en läskig men ganska fin clownsminkining.



Liemannen och den övergivna, hängda bruden. Låt fantasin flöda när ni väljer utstyrsel.



Helt klart den mest läskiga looken jag någonsin sett.. men heltklart supercool!

Varför inte ha en spökfest såhär på våren? Vem kan egentligen bestämma när det är bäst tid för att klä sig läskigt och dekorera hemmet på ett spöklikt sätt! Nu ska jag börja planera för nästa grymma fest!

Foto: Caroline Sjövall

Kommentarer
» hej

vad heter hon som är hängda bruden känner igen henne så väl:D

2009-09-29 | 12:46:07

Kommentera här..:

Namn/alias:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras absolut inte)

URL/Bloggadress:

Din egna kommentar:

Trackback