Bordsplacering

Publicerat: 2009-01-09 kl. 12:17:29
Det är alltid kul med bordsplacering och jag tror att alla känner sig lite extra uppskattade när ens namn finns någonstans på bordet. Man känner att den som anordnat festen har tänkt lite extra på varje person.
Se till att du vet hur alla namn stavas. Annars kan det bli klagomål från de yngre gästerna.
Försök se till att alla åtminstonde sitter nära någon man känner och att personkemin mellan gästerna som sitter jämte varandra kan funka.
Placera dig själv på kanten, om det finns en sådan plats, så att du kan ha håll på att alla dina gäster har trevligt.


Här klipte jag enkelt ut små lila lappar där jag skrev mina vänners namn med guldpenna.


Eftersom min dukning var ganska skimrande och färgstark valde jag att inte lägga så mycket energi på placeringskorten.

Det finns en massa roliga exempel hur man kan göra sin bordsplacering!
Fler kommer inom kort!

Kommentarer
» Annika

Vad kul med en sån här blogg! Vilka minnen man får från när man sprang runt på barnkalas som liten:)

ha det bra! kram

2009-01-09 | 19:46:48
URL: http://mybeautifulworld.blogg.se/
» Jennifer

Vilken festlig dukning! :) Och vilken kul bloggidé!! Ha det bra gumman! kramar

2009-01-09 | 21:10:57
URL: http://jsomijennifer.blogg.se/

Kommentera här..:

Namn/alias:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras absolut inte)

URL/Bloggadress:

Din egna kommentar:

Trackback