Rea på maskeraddräkter!

Publicerat: 2009-02-17 kl. 13:45:48
Här kommer lite fynd som jag har hittat på www.eksons.se som har rea just nu!!
Något som ser intressant ut?? :)


HAREMSKVINNA
Hel dress inklusive huvudbonad. Vem har inte drömt om att trycka ner sig i en sådan orientalisk dräkt och bara se toksnygg ut. Nu kanske magen får tränas lite innan eftersom den förmodligen inte ingår;).. men detta är ett jättefint fynd som har kostat 498:- och kostar NU 298:-

DRAGON GIRL

Material Polyester/silke. Lyxig. Hur snygg och lyxig skulle man inte känna sig i denna. Jag får nog allt anordna en asatiskt fest av något slag och köpa den turkosa dräkten!Pris. Förr. 398:-  Pris NU 198:-

 

KATTDRESS

Komplett plyschdress för herrar. Om jag hade en pojkvän skulle jag lätt ha tvingat på honom denna söta kattdräkt vid nästa maskeradfest.. Ni kanske förstår varför jag faktiskt inte har någon pojkvän;)

Pris förr. 1290:- Pris NU: 690:-

GRODAN BARN 3-4 ÅR

Dress och huvudbonad. Världens gulligullgulligaste dräkt för de små. Nu är ju min lillasyster inte ens 1 år än.. men annars hade hon sett fantastiskt söt i den. Groddräkten kan bli din för bara 99:- 

 

SNÖPRINSESSAN 3-4 ÅR

Klänning o tiara kostar nu 99:-. En underbart gullig snövitsklänning!

 

PRINSESSAN BLÅ/GUL

Dress o huvudbonad. För de lite större prinsessorna passar ju denna fina dräkt bra. Det är 50% på den så idag kostar den bara 99:-..

 

LILLE KUNGEN

Dress o krona, samt överdragsstövlar. Passar en liten stilig gosse! Har kostat 298:- men kostar idag bara 99:-

 


Kommentarer
» Fredrik *Frisören

coolt

2009-02-17 | 14:17:57
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/test
» Anonym

hejsan!

fin blogg du har:O:)



besök min blogg också,skiver om utvecklingen som ny barn/tonårs modell





http://wendeelaa.blogg.se

2009-02-19 | 21:58:39

Kommentera här..:

Namn/alias:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras absolut inte)

URL/Bloggadress:

Din egna kommentar:

Trackback