Hattfest!

Publicerat: 2009-02-18 kl. 15:04:41
Om man ska ha fest men ändå känner att något stort tema inte är intressant passar Hattfest superbra. Be alla dina gäster ta på sig en hatt till festen. Köpt, begagnad eller egengjord.. det spelar ingen roll så länge de har en huvudbonad på huvudet. Berätta även för gästerna att den som har den mest fantasifulla, snygg eller coola huvudbonaden vinner ett pris. Folk är ju som folk är och vill ju helst vinna jämt :)

Min kusin hade en sådan fest där han själv hade en riktigt riktigt stor fjädehuvudbonad. Ni vet som indianhövdingar alltid har i filmer. En av hans gäster hade gjort en hatt av glasspapper, godis och annat gott.. Den trillade dock ihop efter ett tag.
Vinnaren fick ett jättefint pris (minns dock inte vad) medans den som hade absolut fulast hatt fick ett gossedjur i form av en råtta.



Vill man göra något extra kan man tillverka eller köpa sånna här vackra tårtor i hattdesign.
Just dessa fick jag på min fest när jag fyllde 20 år. Eller hur är dem läckra..! De smakade riktigt riktigt gott dessutom!

Kommentarer
» Nalita

vilka häftiga tårtor :]

2009-02-18 | 20:33:30
URL: http://naliita.blogg.se/
» Nalita

Sv: åh vad gott =) den sponsoren jag har nu "söker" bloggare på hennes hemsida för smycken, och henne får jag inga pengar utav men däremot 20% rabatt när jag beställer smycken från företaget!

2009-02-18 | 20:47:52
URL: http://naliita.blogg.se/

Kommentera här..:

Namn/alias:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras absolut inte)

URL/Bloggadress:

Din egna kommentar:

Trackback